tirsdag 8. februar 2011

The Usual Suspects


The Usual Suspects er virkelig en film jeg vil anbefale alle og enhver. Den er vanskelig å fatt på, den er morsom og den sørger for at du aldri forlater sofaen uten å sette den på pause.

Kevin Spacey er nok den som spiller aller best og som for de fleste er kjent fra filmer som 21, Se7en og Doomsday Gun. Kevin Spacey spiller en meget god rolle som "krøplingen" Roger "Verbal" Kint.

Dette vil jeg si at må være en av de aller beste thrillerne noen sinne laget. Om man ikke blir fasinert over hvor god denne historien er og ikke minst hvor virkelighetstro disse skuespillerne er så har man ikke sett mye film. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett filmen fordi den er så sinnsykt bra, jeg vil ikke vite det som skjer i filmen fordi det er så sinnsykt kul historie.
Man kommer virkelig til å elske denne filmen og ikke minst den lille twisten man får helt på slutten.

Dette er en film jeg anbefaler på det sterkeste at alle sasmmen ser, enten alene eller med noen, uansett kommer du/dere til å digge filmen og ikke minst slutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar